Salesforce: Харилцагчаа 360 харах CRM систем Монголд албан ёсоор нэвтэрлээ

October 12, 2021

Сүүлийн 40 гаруй жил бизнесүүд хэрэглэгчтэйгээ харилцаа тогтоох, эргэх холбоогоо сайжруулах, харилцагчдын мэдээллийг цуглуулахад онцгойлон анхаарах болсон. Facebook, Netflix, Amazon гэх мэт технологийн гигантууд Artificial Intelligence, Machine Learning технологийн тусламжтай харилцагчаа 360 харж, хэрэглэгчдээ яг тохирсон, тэдний хүссэн бүтээгдэхүүн үйлчилгээг санал болгодог учраас цар тахлын үеийг маш амжилттай даван туулж, бизнесийн шинэ модель руу хэдийн хөрвөж, гайхалтай өсөлтийг үзүүлж байна.  

Харин Salesforce CRM систем нь яг энэхүү Харилцагчаа 360 харах шийдлийг AI (artificial intelligence), ML (Machine learning) технологи ашиглан хийсэн Харилцагчтай түншлэх систем(CRM) бөгөөд дэлхий даяар 150.000 гаруй байгууллагад ашигладаг Дэлхийн #1 CRM систем юм. Энэхүү системийг ашигласнаар энгийн компани байсан ч дээрх томоохон технологийн гигантууд шиг хэрэглэгч нэг бүрдээ яг хүссэн мэдээлэл, бүтээгдэхүүн үйлчилгээг нь урьдчилан санал болгох боломжтой болдог аж.

Жишээ нь та  онлайнаар хувцас зардаг гэж бодъё. Salesforce CRM ашиглан Харилцагчаа 360 харсан мэдээллийг цуглуулснаар худалдан авалт, санал гомдол болон тогтмол явуулдаг сошиал болон и-мэйлийн датагаа цуглуулдаг байг.

Дээрх цэгцэлсэн мэдээлэлдээ үндэслээд гурвалжин захтай цамц сонирхдог хүн байвал тухайн барааны урамшууллыг илгээх, сард тогтмол 2-3 бараа авдаг хэрэглэгч энэ сард бараа худалдан аваагүй байгаа бол үүнийг анзаарч, хэрэглэгчээ юу хүсэж байгааг нь мэдэхээс урьтан санал болгож чадна гэсэн үг. Хамгийн гол нь та хэрэглэгчдэдээ юуг, хэзээ санал болгохоо мэдэхээс гадна тэдэнтэй илүү нягт, уялдаатай ажиллаж хамт өсөж, хөгжих боломжийг олгодог.

Энэхүү Salesforce CRM харилцагчтай түншлэх системийг Новелсофт компани Монголдоо албан ёсоор түншлэн, мэргэжлийн консултант, үйлчилгээний хамт хүргэж байгаа аж. Энэхүү монголд албан ёсоор нэвтэрч буйтай холбоотойгоор CRM -ийг үр дүнтэй нутагшуулахад чиглэсэн цуврал вэбинарыг зохион байгуулж буй юм байна.

Эхний арга хэмжээ нь How to Sell Faster & Smarter буюу борлуулалтаа илүү үр дүнтэй явуулах шийдлийг хэлэлцэхээр 10 сарын 13нд онлайнаар зохион байгуулагдана.

How to Sell Faster & Smarter вебинарт бүртгүүлэхийг хүсвэл энд дарна уу.

Харилцагчаа 360 харах CRM ашигласнаар:

  1. Хэрэглэгчээ таних : Хэрэглэгчид нь ямар бүтээгдэхүүн үйлчилгээ сонирхож байна, аль маркетингийн сувгаар ямар мэдээлэл хүргэвэл илүү тохиромжтой байна, тэд яг хэн бэ гэх зэргээр Харилцагч тойрсон мэдээллийг нэгтгэн хэрэглэгчээ таних боломжтой. Харилцагч бүрд 360 мэдээлэл нь тал талаасаа цуглан түүх болсноор илүү цэгцтэй, дараагийн сонирхож магадгүй бүтээгдэхүүн үйлчилгээг санал болгоход дөхөм болдог.
  2. Багуудын нягт уялдаа холбоо: Salesforce CRM нь Борлуулалт, маркетинг, харилцагчийн үйлчилгээ зэрэг  харилцагч тойрсон багуудыг нэг талбарт зангиддаг. Ингэснээрээ тухайн хэрэглэгч бүр дээр эдгээр багуудын хийсэн үйлдлүүд нэг дор төвлөрөн харагдаж, нягт уялдаа холбоотой ажиллах боломж бүрдүүлдэг аж.
  3. Оновчтой үйл ажиллагаа: Харилцагч нараа 360 харснаар тэднийг маш олон жижиг бүлгүүдэд хувааж, тохирсон ажиллагааг тус тусад нь удирдан явуулж болдог. Жишээ нь: Принтер авсан хүмүүсийг бүлэглээд 6 сарын дараа принтерийн дагалдах хорыг санал болгодог байж болно. Эдгээрийг Salesforce CRM AI буюу хиймэл оюун ухааны функц нь нарийвчлан санал болгодог.
  4. Борлуулалт үйл ажиллагааг том зургаар харах: Удирдлагуудын санаа зовоодог хамгийн том асуудал нь бидэнд хэчнээн хэмжээний борлуулалт хийх боломж олдсон бэ? манай ажилтнууд үүн дээр хэрхэн ажилласан бэ? манай борлуулалтын ерөнхий төлөв байдал ямар байгаа вэ зэргийг харах, хянах байдаг. Хэдий танай байгууллагын хэрэглэгч болоогүй ч тэдний сонирхсон датаг хянаж, ирээдүйн борлуулалтыг бодитой таамаглаж чаддагаараа давуу тал үүсгэдэг.
  5. Харилцагчийн түүх уламжлагдана: Байгууллагуудын  ажилтан солигдох үед тухайн ажилтан дататайгаа явчихдаг буюу тухайн мэдээллийг нэг нэгэндээ амаар дамжуулж эсвэл тэмдэглэлийн дэвтэрт л үлддэг. Харилцагч нэг бүр дээр түүх үүсэн хөтлөгдсөнөөр ачаалалтай болох, багийн гишүүд солигдохоос үл хамааран харилцагчтайгаа яг нэг хүн мэт харилцах боломж бүрддэг.
  6. Автоматжуулсан процесс: Маркетингийн ажлаас нийт хэдэн хэрэглэгч орж ирсэн, тэдэнрүү үнийн санал, имэйлээ явуулсан болов уу, аль шатан дээрээ явж байна, аль үе шатанд хэн гацсан байна? Зэргийг хянах шаардлага тулгардаг. Маркетингаас борлуулалт хүртэлх бүх ажлын урсгал нэгтгэгдэн, имэйл, үнийн санал зэрэг гар ажиллагааг автоматжуулснаар байгууллагын цор ганц стандарт ажлын урсгалтай болдог.  

Salesforce CRM -ийн байгууллагад хүрэх үнэ цэн, борлуулалт, маркетинг, харилцагчийн үйлчилгээний гол шийдлүүдийг танилцуулах How to Sell Faster & Smarter вэбинарт бүртгүүлэх бол дараах линкнээс мэдээлэл аваарай.

Вэбинарт бүртгүүлэх: https://zoom.us/webinar/register/WN_xXm4rLI3SO2LXKggxHMGMQ

Salesforce дэлгэрэнгүй мэдээлэл харах: http://novelsoft.mn/event.html

Б.Хоролсүрэн

Контент АрхитекторМэдээллийн Технологийн салбарын хэрэглэгчид болон харилцагч байгууллагуудад зориулан контент бүтээх, Дижитал, Сошиал медиа, Контент маркентинг хариуцсан маркетер.